Pogoji poslovanja

CENA

Cene veljajo ob oddaji naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene so zagotovljene na dan naročila in se lahko dnevno spreminjajo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko poročilo o potrditvi naročila). Od tega trenutka so cene in drugi pogoji poslovanja fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Vse cene so navedene v evrih in vključujejo DDV.Cena ne vključuje stroškov dostave. Stroški dostave se prištejejo ob zaključenem nakupu, saj so odvisni od teže in velikosti pošiljke.

NAČIN PLAČILA

Kupec ima naslednjo možnost plačila:

Nakazilo na račun podjetja JUMA – plačilo po predračunu. Po oddanem naročilu prejmete predračun na vaš elektronski naslov, na podlagi katerega izvedete plačilo. Ob prejemu dokazila o plačilu vam bomo izbrane izdelke poslali po pošti.

DOSTAVA, STROŠKI DOSTAVE

Izdelke pošiljamo preko dostavnega podjetja Pošta Slovenije, s katerim imamo sklenjeno pogodbo. Stroški dostave in pakiranja znašajo odvisno od velikosti in teže naročenih artiklov.Pošta Slovenije in banke uporabnikov za vsako plačilo obračunajo provizijo, skladno s svojim cenikom. Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov, ki so kupljeni pri podjetju Juma. Vse izdelke, ki so na zalogi, odpošljemo v 1-5 delovnih dneh po prejemu vašega naročila oz. plačila.V kolikor blago ni na zalogi, vas ob o tem obvestimo takoj, ko je naročilo oddano. Sporočimo vam tudi predviden datum dobave, tako da se lahko odločite o morebitnem nakupu.

V primeru posebnih želja, vas prosimo, da nam le-te posredujete na elektronski naslov: juma.mb@siol.net. Za vse informacije smo vam na voljo na telefonski številki GSM: 041-762-869 ali 059 958 847, od ponedeljka do petka od 8.00 do 18.00, sobota od 9.00 – 12.00.

Blago je možno prevzeti tudi osebno v poslovni enoti (trgovina), ki se nahaja na GORKEGA 35, 2000 MARIBOR.

Na vašo željo blago tudi aranžiramo in dostavimo na morebitni drug želeni naslov.

Garancija
V kolikor ima artikel garancijo, bo ta priložena ob kupljenem artiklu in bo veljala ob predložitvi računa. V kolikor garancija ni priložena v embalaži, artikel nima garancije. V takšnem primeru lahko kupec stopi v stik s ponudnikom, ki bo podal informacijo.

Škoda
Ponudnik ne nosi odgovornosti za morebitno škodo, nastalo zaradi nepravilne oz. malomarne uporabe izdelkov.

Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika in bo osebne podatke uporabljal izključno za potrebe izpolnitve naročila (ponudbe, računi, informativno gradivo) ter potrebno komunikacijo. Nikoli jih ne bo posredoval tretjim osebam ali javno objavil.

Kupec ob posredovanju podatkov jamči, da so le-ti resnični. Vse morebitne spremembe nam kupec lahko sporoči na: juma.mb@siol.net.

Varstvo otrok
Ponudnik zagotavlja, da prodajni didaktični pripomočki nosijo certifikat EN71 1-3. Ponudnik se prav tako zavezuje, da bo sporne igrače takoj umaknil iz prodajnega programa, obvestil kupce ter izdelek zamenjal.

Vračilo artiklov
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, ki ste ga kupili po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), iz kakršnega koli razloga vrnete v 15 dneh od prejema. Zadošča tudi, da nas v 15 dneh obvestite na e-mail ali telefon, da odstopate od pogodbe, blago pa nam lahko vrnete še v nadaljnjih 30 dneh.

Blago morate vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio- in video nosilce, knjige in potrošni material, v primeru da je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat. Morebitne stroške vračila krije kupec.

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh.

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Kupec lahko blago vrne tako, da ga prinese osebno na PE GORKEGA 35, 2000 MARIBOR ali pa ga na lastne stroške vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z referentom podjetja JUMA. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!