Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne JUMA so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Opredelitev pojmov

Ponudnik je JUMA Andreja Mahorič s.p., Novorogoška 16D, 2204 Miklavž, lastnik spletne trgovine JUMA
Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.
Spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka

Postopek nakupa

Ko izberete izdelek, ki bi ga želeli kupiti, ga dodate v nakupovalno košarico s klikom na gumb »dodaj v košarico«. Simbol za košarico najdete zgoraj desno. Če se pomaknete ali kliknete na njo, se vam bo prikazala vsebina košarice z izdelki, ki ste jih nabrali (slika, opis in cena izdelka). V košarici lahko pred zaključkom nakupa Izdelku ali izdelkom spreminjate količino ali pa odstranite posamezni izdelke iz košarice.

To storite na naslednji način: če želite povečati število izbranih izdelkov pritisnite na znak “+”, če želite zmanjšati število izbranih izdelkov pritisnite znak “-“, če želite posamezni izdelek odstraniti iz košarice pritisnite znak “x”.

Nato lahko nadaljujete z nakupovanjem in dodajanjem izdelkov, ali pa greste na zaključek nakupa.

Ko ste izbrali vse izdelke in ste v košarici preverili, da imate v njej prave izdelke, nadaljujete s klikom na blagajno. V tem koraku vnesete vaše osebne podatke.

Če želite, lahko po vnosu svojih podatkov izberete tudi dostavo na drug naslov. To naredite s klikom na tekst »DOSTAVI NA DRUG NASLOV? « Nato vnesete podatke naziv in naslov kamor želite, da se naročeno dostavi.

Pred zaključkom naročila preverite vse vpisane podatke (osebne podatke, naslov za dostavo, izbrane izdelke in količine izbranih izdelkov), če so pravilni. Kupec odgovarja za pravilnost vpisanih podatkov.

Pred zaključkom naročila (gumb KUPITE SEDAJ) potrdite s klikom na gumb pogoje poslovanja in politiko zasebnosti, ko ste prebrali:

  • Prebral/-a sem in strinjam se s pogoji poslovanja spletne strani
  • Prebral sem in se v celoti strinjam s politiko zasebnosti

Za zaključek nakupa pritisnite gumb KUPITE SEDAJ. Spletna prodajalna samodejno “generira – ustvari” naročilo in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki …) na e-mail, ki ste ga vnesli. S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku. Če bo rok dobave več kot 4 delovna dneva, ponudnik o tem obvesti kupca.

Z zaključitvijo naročila prevzamete obveznost prevzema naročenega in kopijo naročila prejmete na vnesen mail. Oddaja vašega naročila vas tako zavezuje k plačilu le-tega.  

Plačilo

Plačilo izvedete po predračunu na naš bančni račun. Kot referenco vnesite ID naročila. Naročilo bo odposlano, takoj ko prejmemo plačila na naš bančni račun.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2 delovna dni. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Prevoz vselej plača naročnik izdelkov. Naročene artikle odpošljemo v roku 4 delovnih dnih od naročila, oz. od plačila predračuna, naročeno prispe do stranke ponavadi naslednji delovni dan, redko potrebuje dlje časa. Ko obdelamo naročilo in ga odpošljemo, vas o tem obvestimo preko e-pošte, ki ste ga navedli v kontaktu. Pošiljke so sledljive, zato se lahko obrnete na nas in nam pišete na juma-mb@siol.net, če paketa niste prejeli, oz. ga čakate dlje časa. Preverili bomo, kje se pošiljka nahaja.

Čez vikend odprema ne dela.

Stroški odpreme blaga za Slovenijo znašajo: 4,90 EUR z DDV.

Vse navedene cene za izdelke so v EUR in zajemajo DDV (davek na dodano vrednost)

Za dostavo naročil uporabljamo Pošto Slovenije.

Dostava preko Pošte Slovenija:

Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, jo lahko kasneje prevzamete na najbližji pošti Slovenije (15 dni). Če se pošiljka zaradi napačno vpisanih podatkov naslova prejemnika s strani stranke vrne k nam nazaj, nastanejo dodatni stroški, za katere odgovarja stranka. Stroški za ponovno pošiljanje in odpreme takšne pošiljke na nov naslov se zaračunajo stranki v višini 2,99 EUR. Če si stranka premisli in ne želi ponovnega pošiljanja, se ji vrne le vplačana kupnina za izdelke.

Pred zaključkom naročila ste seznanjeni z navedenim stavkom: »Kupec z oddajo naročila prevzame obveznost plačila«. Z zaključitvijo naročila se s tem stavkom strinjate in kopijo naročila prejmete na podan mail. Oddaja vašega naročila vas tako zavezuje k plačilu le-tega.

PLAČILO

Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na poslovni račun po ponudbi/predračunu 
  • plačilo s kreditnimi karticami VISA, AMERICAN EXPRESS IN MASTERCARD

Cene
Cene so prikazane v bruto zneskih, z vključenim DDV-jem, in oznako z višino % davka, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

V primeru spremembe cene izdelka med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil preklic nakupa ali pa bo ponudil rešitev, ki bo omogočila v obojestransko zadovoljstvo.

Plačilo po predračunu
V kolikor bi želeli, lahko izdelke naročene v naši spletni trgovini plačate s plačilom na naš poslovni račun.
Ob oddaji naročila označite, da bi želeli naročene izdelke plačati po predračunu. Že takoj pri oddaji naročila se bodo na strani izpisali podatki potrebni za nakazilo na naš TRR, le-te pa prejmete tudi v e-sporočilu, ki ga takoj po oddaji naročila prejmete na vaš elektronski račun.

Za višino provizije pri plačilu po predračunu povprašajte pri banki, preko katere izvajate plačilo.

Podatki za nakazilo:

JUMA Andreja Mahorič s.p., Novorogoška 16D, 2204 Miklavž
IBAN: SI56 0410 7011 3507 008  (NKBM)
IBAN: SI56 6100 0000 6087 582 – DH
Sklic: SI00 (+številka naročila)

Naročilo po predračunu velja le 3 delovne dni. Tako tudi ARTIKLE PO PREDRAČUNU HRANIMO LE 3 DELOVNE DNI. Po treh dneh se smatra, da od nakupa odstopate, vaše naročilo storniramo in artikle vrnemo v prodajo.

Osebni prevzem
Naročeno blago, ki je na zalogi, lahko tudi osebno prevzamete na sedežu podjetja v Trgovini JUMA, Novorogoška 16D, 2204 Miklavž, vsak delovnik med 8. in 16 uro. Izdelke je potrebno prevzeti v treh (3.) delovnih dneh od dneva naročila! V kolikor kupec naročila ne prevzame v navedenem roku, le-to storniramo. Zaželena je tudi predhodna najava preko e-pošte juma.mb©siol.net ali po telefonu: +386 59 958 547 ali +386 41 762 869.

VRAČILO BLAGA: Vračilo blaga oziroma reklamacija je možna le v primeru utemeljenega vzroka v roku 14 dni od dobave izdelka.

Utemeljeni vzroki reklamacije/vračila blaga: napačen izdelek, preveč poslanega blaga, odpoklic blaga iz naše strani, poškodovano blago.

Pozorni bodite na:

  • Vračilo blaga, ki je bilo dobavljeno pred več kot 1 mesecem, ni možno;
  • Pri utemeljenem vzroku vračila/reklamacije se vam vrnejo stroški pošiljanja;

Če je vračilo oziroma reklamacija narejena iz utemeljenih vzrokov, vam nadomestni izdelek oziroma denar vrnemo po pregledu in obdelavi vračila oziroma reklamacije.

REKLAMACIJA

Svetujemo, da ko prejmete blago, ga pregledate in če ugotovite napako na blagu, ki ni v skladu z navedenim v spletni trgovini, nas obvestite preko obrazca VRAČILO BLAGA, kjer se bomo dogovorili o nadaljnjem postopku. Kupljen artikel se vrača skupaj z nepoškodovano embalažo in nepoškodovanimi morebitnimi dodatki (kartoni, knjižice, PVC vrečke,…). Embalaža je del prodajnega artikla. Če je del embalaže strgan, poškodovan, ali pošljete izdelke brez sestavnega dela embalaže (kartončki, PVC vrečke,…), se smatra, da je bil izdelek uporabljen. Stroške vračila blaga krije kupec.

POŠKODOVANE POŠILJKE, NEPREVZEM POŠILJKE

OBRAVNAVA POŠKODOVANIH POŠILJK

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, vas prosimo, da nas takoj obvestite na telefonsko številko 041 762 869 ali na juma.mb@siol.net , kjer boste prejeli vse nadaljnje informacije. Sprožili bomo postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Paket pustite v enakem stanju kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili), ravno tako obdržite originalno embalažo! Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, poštne nalepke in pa opis poškodbe.

Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi njihovega odgovora ali odobritve se kupcu vrne kupnina ali naroči nov artikel. Prizadevali si bomo, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

NEPREVZEM NAROČENEGA

Ko vaše naročilo obdelamo in ga oddamo na pošti, prejmete od nas sporočilo na e-mail naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, da lahko paket pričakujte v naslednjih dneh. Če vam poštar osebno paketa ne more predati, vam v nabiralnik da Obvestilo o prejeti pošiljki. Čas za prevzem naročenega na pošti je 15 dni. Tako dolgo vas paket čaka in če ga ne prevzamete, se le-ta vrne na naš naslov.  Če iz kakršnega koli razloga Obvestila od poštarja nimate, nas prosim kontaktirajte na juma.mb@siol.net  in posredovali vam bomo podatke s katerimi lahko paketek dvignete brez tega listka.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV.