ŽOGE Z LUČKO
Žogice ki svetijo in se odbijajo pod raznimi koti. Taktilna površina omogoča tudi senzorno izkušnjo.
ŽOGA ZA CRKLJANJE
Mehka žoga v katero potisnete roke in s tem ustvarite občutek varnosti in zaznavanje prostora. Prijeten in učinkovit pripomoček za osebe z avtizmom in posebnimi potrebani.
ZAKLADNICA ZGODB – ČUSTVA
Kartice so primerne za vse starosti, kot tudi za uporabo pri dopolnilnem pouku in jezikovni terapiji. Zgodbe so primerne za individualno delo kot tudi za delo v skupinah.
ZAKAJ TO POTREBUJETE?
Zakaj to potrebujemo? Povežite pare. Priporočamo od 5 let naprej za 2-4 igralce. Primerno za govorne terapije in razvoj jezika.
VODNA URA
Tekočini dveh različnih barv se pretakata v mehurčkih in tvorita prekrasen vzorec. Vodna ura je namenjena opazovanju in ne za merjenje časa. Višina ure: pribl. 8 x 4 x 14 cm, barve ni možno izbirati OPOZORILO: Izdelek ni primeren za otroke mlajše od 3. let. Majhni delci. Nevarnost zadušitve. Izdelek ni igrača. Dekoracijski izdelek.
VOCABULAR – PRIDEVNIKI
Škatla slik iz skupine VOCABULAR artiklov. Vseh škatel je 11 različnih tem. Tema teh slik so pridevniki.
VOCABULAR – GOSPODINJSTVO IN ORODJA
Škatla slik iz skupine VOCABULAR artiklov. Vseh škatel je 11 različnih po 86 slik. Tema teh slik je gospodinjstvo in orodja.
VIBRAJOČA BLAZINA
Vibrajoča blazina, ki poskrbi za umirite in koncentracijo otroka pri sedenju, učenju ter igranju. Priporočamo za otroke z motnjo pozornosti.
UTEŽNI ŠAL VELIKOST M
Otežni šal je napolnjen z varnimi steklenimi zrnci. Namenjen je otrokom ki imajo motnjami senzorične integracije.
UTEŽNI KUŽA
Utežni kuža za pomiritev, večji fokus in koncentracijo. Položite kužka okoli ramen in s tem omogočite umiritev otroka. Artikel se še posebej priporoča otrokom z avtizmom.
UTEŽNI BREZROKAVNIK
Otežni brezrokavnik velikost št. S. Primeren za otroke z motnjami senzorne integracije.
URA S TEKOČINO
Tekočini dveh različnih barv se pretakata v mehurčkih in tvorita prekrasen vzorec. Vodna ura je namenjena opazovanju in ne za merjenje časa. Barve ni možno izbirati. Velikost: pribl. 14,5 x 5,5 x 3,5 cm OPOZORILO: Izdelek ni primeren za otroke mlajše od 3. let. Majhni delci. Nevarnost zadušitve. Izdelek ni igrača. Dekoracijski izdelek.
TWINFIT VERBA
Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.
TWINFIT VARIA
Katere zadeve so v različnih oblika? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.
TWINFIT SUBSTANTIA
Katera zadeve so iz istega materiala? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.
TWINFIT SPORTIVA
Set kartic kje so prikazani športi. Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.
TWINFIT SENSORIA
Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.
TWINFIT SEKVENCA
Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo. »prej -potem « Ni nujno, da so vzročno-posledične povezave, lahko so čista zaporedja, na primer: »Najprej pride načrt, nato konstrukcija«. itd., "Najprej gosenica, nato metulj."
TWINFIT PRAPOSITA
Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo. Ta set vsebuje kartice z vsebino- kje je oz. kje se je kaj zgodilo?
TWINFIT POTENZA
Set kartic Potenca - kaj kdo zna oz. zmore? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.
TWINFIT OBJECTA
Katero dejanje ima enako povezavo? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.
TWINFIT LOCA
Kdo ali kaj dela oz. kdo kje živi? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.
TWINFIT KONTRARIA
Set kartic Contraria - kaj je nasprotje naslikanega? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.
TWINFIT KOMMUNIKATIVA
Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo. Set Kommunikativa vsebuje kartice na temo "Kdo s kom govori?"
TWINFIT IDEA
Na kaj misli oseba na sliki? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.
TWINFIT HYPONYMA
Kaj sodi v isto skupino? Kaj ima isti koncept? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.
TWINFIT HOMONYMA
Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.
TWINFIT FUNKTIONA
Set kartic - kaj spada skupaj? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.
TWINFIT DIRECTA
Kdo in kam cilja? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.
TWINFIT CONTENTA
Kje se nahaja predmet? Kje ga najdemo? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.
TWINFIT COLORA
Kakšne barve je limona? Set je namenjen učenju ter prepoznavanju barv. Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.
TWINFIT CAUSA
Set kartic Causa - zakaj se je to zgodilo? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.
TWINFIT AUXILIA
Kdo komu pomaga? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.