Prikazovanje 1–36 od 174 rezultatov

ŽOGE Z LUČKO

Žogice ki svetijo in se odbijajo pod raznimi koti. Taktilna površina omogoča tudi senzorno izkušnjo.

ŽOGA ZA CRKLJANJE

Mehka žoga v katero potisnete roke in s tem ustvarite občutek varnosti in zaznavanje prostora. Prijeten in učinkovit pripomoček za osebe z avtizmom in posebnimi potrebani.

ŽEBLJIČKI 1000 KOM/SET

Set žebljičkov namenjeni igri zabijanja na pluto.

ZAKLADNICA ZGODB – ČUSTVA

Kartice so primerne za vse starosti, kot tudi za uporabo pri dopolnilnem pouku in jezikovni terapiji. Zgodbe so primerne za individualno delo kot tudi za delo v skupinah.

ZAKAJ TO POTREBUJETE?

Zakaj to potrebujemo? Povežite pare. Priporočamo od 5 let naprej za 2-4 igralce. Primerno za govorne terapije in razvoj jezika.

VODNA URA KLASIK

Vodna ura- poigravanje barvnih vodnih mehurčkov.

VODNA URA

Tekočini dveh različnih barv se pretakata v mehurčkih in tvorita prekrasen vzorec. Vodna ura je namenjena opazovanju in ne za merjenje časa. Višina ure: pribl. 8 x 4 x 14 cm, barve ni možno izbirati OPOZORILO: Izdelek ni primeren za otroke mlajše od 3. let. Majhni delci. Nevarnost zadušitve. Izdelek ni igrača. Dekoracijski izdelek.

VOCABULAR – PRIDEVNIKI

Škatla slik iz skupine VOCABULAR artiklov. Vseh škatel je 11 različnih tem. Tema teh slik so pridevniki.

VOCABULAR – GOSPODINJSTVO IN ORODJA

Škatla slik iz skupine VOCABULAR artiklov. Vseh škatel je 11 različnih po 86 slik. Tema teh slik je gospodinjstvo in orodja.

VIBRAJOČA BLAZINA

Vibrajoča blazina, ki poskrbi za umirite in koncentracijo otroka pri sedenju, učenju ter igranju. Priporočamo za otroke z motnjo pozornosti.

UTEŽNI ŠAL VELIKOST M

Otežni šal je napolnjen z varnimi steklenimi zrnci. Namenjen je otrokom ki imajo motnjami senzorične integracije.

UTEŽNI KUŽA

Utežni kuža za pomiritev, večji fokus in koncentracijo.  Položite kužka okoli ramen in s tem omogočite umiritev otroka. Artikel se še posebej priporoča otrokom z avtizmom.

UTEŽNI BREZROKAVNIK

Otežni brezrokavnik velikost št. S. Primeren za otroke z motnjami senzorne integracije.

UTEŽNI BREZROKAVNIK

Utežni brezrokavnik v velikosti M.

URA S TEKOČINO

Tekočini dveh različnih barv se pretakata v mehurčkih in tvorita prekrasen vzorec. Vodna ura je namenjena opazovanju in ne za merjenje časa. Barve ni možno izbirati. Velikost: pribl. 14,5 x 5,5 x 3,5 cm OPOZORILO: Izdelek ni primeren za otroke mlajše od 3. let. Majhni delci. Nevarnost zadušitve. Izdelek ni igrača. Dekoracijski izdelek.

TWINFIT VERBA

Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT VARIA

Katere zadeve so v različnih oblika? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT SUBSTANTIA

Katera zadeve so iz istega materiala? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT SPORTIVA

Set kartic kje so prikazani športi. Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT SENSORIA

Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT SEKVENCA

Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo. »prej -potem « Ni nujno, da so vzročno-posledične povezave, lahko so čista zaporedja, na primer: »Najprej pride načrt, nato konstrukcija«. itd., "Najprej gosenica, nato metulj."

TWINFIT PRAPOSITA

Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo. Ta set vsebuje kartice z vsebino- kje je oz. kje se je kaj zgodilo?

TWINFIT POTENZA

Set kartic Potenca - kaj kdo zna oz. zmore? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT OBJECTA

Katero dejanje ima  enako povezavo? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT LOCA

Kdo ali kaj dela oz. kdo kje živi? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT KONTRARIA

Set kartic Contraria - kaj je nasprotje naslikanega? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT KOMMUNIKATIVA

Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo. Set Kommunikativa vsebuje kartice na temo "Kdo s kom govori?"

TWINFIT IDEA

Na kaj misli oseba na sliki? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT HYPONYMA

Kaj sodi v isto skupino? Kaj ima isti koncept? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT HOMONYMA

Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT FUNKTIONA

Set kartic - kaj spada skupaj? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT DIRECTA

Kdo in kam cilja? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT CONTENTA

Kje se nahaja predmet? Kje ga najdemo? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT COLORA

Kakšne barve je limona? Set je namenjen učenju ter prepoznavanju barv. Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT CAUSA

Set kartic Causa - zakaj se je to zgodilo? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT AUXILIA

Kdo komu pomaga? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.