Prikazovanje 1–36 od 88 rezultatov

ZAKLADNICA ZGODB – ČUSTVA

Kartice so primerne za vse starosti, kot tudi za uporabo pri dopolnilnem pouku in jezikovni terapiji. Zgodbe so primerne za individualno delo kot tudi za delo v skupinah.

ZAKAJ TO POTREBUJETE?

Zakaj to potrebujemo? Povežite pare. Priporočamo od 5 let naprej za 2-4 igralce. Primerno za govorne terapije in razvoj jezika.

VOCABULAR – PRIDEVNIKI

Škatla slik iz skupine VOCABULAR artiklov. Vseh škatel je 11 različnih tem. Tema teh slik so pridevniki.

VOCABULAR – GOSPODINJSTVO IN ORODJA

Škatla slik iz skupine VOCABULAR artiklov. Vseh škatel je 11 različnih po 86 slik. Tema teh slik je gospodinjstvo in orodja.

TWINFIT VERBA

Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT VARIA

Katere zadeve so v različnih oblika? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT SUBSTANTIA

Katera zadeve so iz istega materiala? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT SPORTIVA

Set kartic kje so prikazani športi. Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT SENSORIA

Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT SEKVENCA

Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo. »prej -potem « Ni nujno, da so vzročno-posledične povezave, lahko so čista zaporedja, na primer: »Najprej pride načrt, nato konstrukcija«. itd., "Najprej gosenica, nato metulj."

TWINFIT PRAPOSITA

Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo. Ta set vsebuje kartice z vsebino- kje je oz. kje se je kaj zgodilo?

TWINFIT POTENZA

Set kartic Potenca - kaj kdo zna oz. zmore? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT OBJECTA

Katero dejanje ima  enako povezavo? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT LOCA

Kdo ali kaj dela oz. kdo kje živi? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT KONTRARIA

Set kartic Contraria - kaj je nasprotje naslikanega? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT KOMMUNIKATIVA

Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo. Set Kommunikativa vsebuje kartice na temo "Kdo s kom govori?"

TWINFIT IDEA

Na kaj misli oseba na sliki? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT HYPONYMA

Kaj sodi v isto skupino? Kaj ima isti koncept? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT HOMONYMA

Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT FUNKTIONA

Set kartic - kaj spada skupaj? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT DIRECTA

Kdo in kam cilja? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT CONTENTA

Kje se nahaja predmet? Kje ga najdemo? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT COLORA

Kakšne barve je limona? Set je namenjen učenju ter prepoznavanju barv. Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT CAUSA

Set kartic Causa - zakaj se je to zgodilo? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT AUXILIA

Kdo komu pomaga? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

TWINFIT ASSOZIATIVA

Na kaj pomisliš, ko pogledaš sliko? Smisel Twinfit kartic je povezati predmete in situacije ali njihove povezave. Skratka skozi igro in iskanje, povezovanje je potrebno uporabiti čim več možnosti poimenovanj, povezovanja ter opisovanja. Kartice lahko uporabite za preprosto igro spomina, katera navodila poznamo.

ToGo – DESNO, LEVO, ZGORAJ, SPODAJ

Percepcija, vizualna diferenciacija, zaznavanje velikosti, konstantnost oblike, pa tudi zaznavanje prostorskega položaja in prostorskih odnosov ter koordinacija oko-roka. V se to v eni sami škatlici Schubi ToGo.

TAKO DELAM PRAVILNO

Majhne vsakdanje zgodbe te slikovne škatle bi morale otroke seznaniti s socialnimi pravili.

SUPER, EVA!

70 kartic, velikosti: pribl. 9 x 9 cm, na katerih je upodobljenih 12 zgodbic;

ŠTAMPILJKE ČUSTVA

Set lepih, velikih štampiljk na temo čustva.

SPOZNAVANJE IN UPORABA VSAKODNEVNIH PRIDEVNIKOV

Spoznajte in uporabljajte pridevnike ter njihova nasprotja.

SPOZNAVANJE IN UPORABA VSAKODNEVNIH GLAGOLOV

Spoznajte in uporabljajte vsakdanje glagole. Otroci se s slikovnimi zgodbami naučijo pravilno poimenovati dejavnosti.

SPOZNAJTE ZGODOVINO ČLOVEŠTVA

Poučen kovček z veliko zgodovine. Koliko jo poznate vi? Naučite se in spoznajte našo zgodovino.

SPOMIN ZDRAVA PREHRANA

Kovček poln lepih kartic za igro spomina. Seveda lahko to igračo uporabite še za kaj več med drugim počne urice v vrtcu, šoli ali drugih zavodih.

SORTIRAJ IN POVEŽI OBLIKE

Sortiraj slike, poimenuj in širi svoj besedni zaklad. Igrača je tudi zelo primerna za delo specialnega pedagoga.

SLOVENSKA LESENA SESTAVLJANKA ABECEDA

Zabaven in kreativen način učenja abecede s pomočjo slik.